לובה שרגא שואלת את דייויד מולץ, מייסד המותג D.S. & Durga

ל- 21 שאלות שלנו הפעם בחרנו את אחת מבלוגריות הלייפסטייל האהובות עלינו, לובה שרגא, להוביל ולראיין את מייסדי מותג הבשמים הניו יורקי D.S. & Durga. לובה מעריצה את המותג עוד לפני שהגיע לישראל, כך שזה היה טבעי לבקש ממנה לייצג את NOOR בראיון איתם. המייסדים של D.S. & Durga, דייויד סת' מולץ וקאווי אהוג'ה, נפגשו בניו יורק כשהוא היה בלהקה והיא התחילה את דרכה כאדריכלית, והקימו את המותג שלהם בשנת 2007 – כנסו לגלות את הסיפור המלא שלהם כאן.

  1. האם ביקרת בישראל? אם כן, מה הכי משך אותך במדינה? לא, הבנתי שתגלית יכלו להביא אותי לישראל רק כשהייתי בן 26! שנינו מתים להגיע בקרוב. היסטוריה ואוכל הם בראש הרשימה שלנו.
  2. איך הכרתם? ניגשתי לקאווי מחוץ לבר ב-   Avenue Bניו יורק.
  3. מה מושך אתכם בבשמים? היכולת לקחת את המוח פנימה למחוזות רחוקים, אמיתיים או דמיוניים.
  4. מה העצה הטובה ביותר שקיבלת אי פעם? מ- Paramahansa Yogananda: יש רק 4 דברים להתמקד בהם, מציאת אלוהים, בריאות עבורך ועבור אחרים, שיפור עצמי, שגשוג עבורך ואחרים.
  5. האם אי פעם חשבת שתבנה אימפריית בשמים? לא, הייתי בטוח שאהיה מוזיקאי מצליח.
  6. מהו יעד החופשה החלומי שלך? יעד שניתן לנסוע בו עם רכב.
  7. האם אי פעם תצא מהבית ללא בושם? לא הרבה, אלא אם כן הולכים למשרד לעבוד.
  8. מהו הריח הטבעי האהוב עליך? האוקיינוס.
  9. מהם התווים האהובים עליכם והפחות אהובים עליכם? אהובים: פצ'ולי, וטיבר; פחות: סוכר, מייפל.
  10. האם היו ניחוחות שפיתחתם ולא יצאו לשיווק? מדוע החלטת לא לשחרר אותם? די הרבה פעמים. או שזה לא הזמן הנכון או שהם לא מתאימים לקו שלנו.
  11. טיפים לבחירת ניחוחות ברשת? האתר שלנו מספק עולם שלם עם כל ריח, כך שיש לך מושג טוב יותר למה שתקבל. שלחו מיילים לחברות כדי לשוחח עם הצוותים, כולם שמחים לעזור אם הם מגניבים. וגם כמובן ערכות לדוגמא!
  12. האם אתם מבדילים בין ניחוחות קיץ לחורף? אני אוהב ללבוש מה שאני רוצה. אני אוהב ניחוחות כבדים בקיץ והדרים קלים בעונת החורף.
  13. ניחוח מוצלח שהיה פופולרי בקרב הקהל שלך אך תפס אותך לגמרי לא מוכן לזה? COWBOY GRASS. זה כל כך מוזר, אבל אנשים אוהבים את זה. אותו דבר לגבי הנר CONCRETE AFTER LIGHTING
  14. איך אתה בוחר את הניחוח היומי שלך, והאם יש לך מועדפים מחוץ למותג שלך? לעתים קרובות אני משתמש בניחוחות שאנחנו עובדים עליהם. בשביל לצאת אני אוהב דברים מהודרים של העולם הישן כמו ST. VETYVER, D.S. ו- AMBER TEUTONIC. אני לא משתמש בבשמים של מותגים אחרים.
  15. טיפים לערבוב ניחוחות יחד? ניחוחות שקופים עובדים הכי טוב - I DON'T KNOW WHAT
  16. אם היית יכול לבחור רק ניחוח אחד מהמותג שלכם למשך שארית חייך, מה זה יהיה ומדוע?I DON’T KNOW WHAT - הייתי מרסס אותו על פצ'ולי או וטיבר או יסמין או oud או ורדים ויהיו לי הגרסאות הטובות ביותר של התווים האלה לכל החיים.
  17. האם תוכל לספר לנו קצת על עולם העסקים של הניחוחות? איך העסק נוצר? ואיך ידעתם שיש לכם מוצר שיש בו פוטנציאל להצליח מסחרית? התחלנו ללא רקע עסקי. למדנו ככל שגדלנו. לא חשבנו על הענף או מה יצליח. פשוט יצרנו את מה שאהבנו. זה עדיין ככה, למרות שאנחנו מנסים לייצר דברים שאנשים יאהבו ויש לנו הרבה עזרה בעסק!
  18. יש טיזרים או ספוילרים על ריחות קרובים לשנת 2021? יש לנו נר שנקרא Tuberose Candle, וניחוח אשכולית מדהים שמגיע בקרוב!
  19. האם לקהל יש אמירה לגבי ההשקות הקרובות? או שזה אך ורק החזון וההשראה שלכם? אנחנו מקשיבים למה שאנשים אומרים, אבל זו האמנות שלנו. אתה צריך לעשות את מה שאתה אוהב אחרת מה הטעם?
  20. “Fragrance is armchair travel”, תוכלו לפרט לגבי זה? שום דבר לא יכול לקחת אותך למקומות אמיתיים או דמיוניים כמו ניחוח. אתה יכול לנסוע למחוזות רחוקים על ידי שאיפת יצירה ארומטית.
  21. D.S. & Durga הפך במהרה ללהיט ענק בקרב צרכני בשמי נישה בישראל, מה הבחירה שלכם לאקלים לח? אני אוהב ניחוחות כבדים, אבל אנשי שיווק אומרים קליל. אל תדאגו מה אחרים אומרים, תנסו ולכו עם מה שאתם אוהבים.