ליהי סגל

ליהי סגל היא גאווה ישראלית ואחת ממעצבות התכשיטים המוכשרות בעולם. בוגרת מצטיינת של הפקולטה לעיצוב תכשיטים ב- FIT המכון הטכנולוגי לאופנה. ליהי חזרה לאחרונה מניו יורק שם הקימה את מותג התכשיטים המצליח שלה Bleecker & Prince המשלב תחכום, מודרניות, מינימליזם, משחק חכם באבני חן ויהלומים, וכמובן שאנחנו שלא יכולנו שלא לבחור כמה מהדגמים האהובים ביותר ל- NOOR.


  1. תארי לנו את ליהי בהשטאג אחד?  #devoted
  2. אם החיים שלך היו סרט או שיר, איך היו קוראים להם?  I can see clearly now – Johnny Nash
  3. מהו חומר הגלם המועדף עליך?  זהב 14 קראט מלא :)
  4. למי את חולמת לעצב תכשיט?  מממ אני לא חולמת על אנשים. אני בעיקר חולמת על תכשיטים. כשמגיע האדם שמוכן להתפרע עם התכשיט שלו זה מרגש אותי.
  5. מה הדבר שאת הכי מתגעגעת אליו בניו יורק?  האמת שרק לא מזמן עזבנו, אז אני עוד לא כל כך מתגעגעת. אבל זה לגמרי בית שני שלי. אז מתגעגעת לבית השני שלי. שהוא כבר לא ממש קיים... כי הווייב ממש השתנה בניו יורק. ניו יורק של פעם הייתה מלאת אופי והרפתקאות, והיא קצת איבדה את הקסם שלה בשנים האחרונות.
  6. מי האיש/ה שהשפיעו עליך הכי הרבה בחיים?  בעלי היקר
  7. מהי המחמאה הכי טובה שקיבלת בחיים?  זו מחמאה שעדין מרגשת אותי כל פעם. מישהי ישבה במסעדה וזיהתה תכשיט שלי ושאלה אם זה טבעת של בליקר. וכהמשך למשפט אמרה (וזאת המחמאה באמת) שמזהים את התכשיטים שלי ואת היד שלי. נראה לי שזה חלום של כל אמן/מעצב.
  8. מהי ההפתעה הכי גדולה שעשו לך?  בעלי הזמין את שתי החברות הכי טובות שלי לחגוג איתי יומולדת בניו יורק, פשוט ירדתי בבוקר עם הכלבה וכשחזרתי הן היו בבית שלי!
  9. עם מי את חולמת לשתף פעולה?  ואוו יש מלא! יש כל כך הרבה אנשים מוכשרים שעושים דברים יפהפיים! החל משוקולד ועד לתיקים ולרהיטים. מקווה שאעשה מלא שיתופי פעולה.
  10. מהו הדרינק הקבוע שלך?  בלאדי מרי! אבל בעקרון אני בחורה של יין אדום.
  11. מי הסטייל אייקון שלך?  כולם. אני מוצאת סטייל במלא מקומות ואנשים. קשה לי להתחייב לאחד. למשל אחות של סבא שלי היא אישה מלאת סטייל!
  12. איזה טרנד נצחי בעיניך?  ג'ינס וטי שירט
  13. אם היית צריכה לבחור עיסוק אחר, מה הוא היה?  כנראה סוג של פסיכולוגית. והייתי לוקחת את כל הניסיון שצברתי בעיסוק הנוכחי, זה היה עוזר לי מאוד! הנפש היא כל כך מורכבת זה משוגע בעייני.
  14. מה מצחיק אותך?  יש לי הומור מאוד לא מפותח כמו בדיחות קרש כאלה. בדרך כלל מה שמצחיק אותי לא מצחיק אחרים. מזל שהילדים שלי צוחקים איתי.
  15. איזה סופרפאוור היית רוצה שיהיה לך?  הייתי רוצה הרבה דברים, אבל אני אבחר אחד לעת עתה. פשוט להנות מהרגע וללא שום תנאי וללא שום מחשבה על מחר
  16. לאן את הולכת כדי לקבל השראה?  פנימה
  17. לאיזה יעד בעולם את חולמת להגיע שעוד לא ביקרת בו?  יש לי הרבה! יפן, אינדונזיה, ניו זילנד.
  18. דבר אחד טוב שאת לוקחת איתך לחיים שאחרי הקורונה?  אפשר להגיד הרבה דברים על הקורנה. אבל אני בטוחה שלכולם באיזשהו אופן היא עשתה טוב. העצירה הזאת אפשרה לנו לעצור בזמן ולהתבונן על עצמנו, על החיים שלנו ועל איך שאנחנו מנהלים אותם. ואני מאוד מאמינה שממקום של עצירה אפשר רק לגדול, לצמוח ולהתפתח. היה לי הרבה כעס ותסכול על המצב ולאט לאט הפסקתי לכעוס, אני עדיין מתוסכלת מהרבה דברים אבל אני גם מודה על ההתפתחות האישית שלי.
  19. במילה אחת איך את מתארת את מדינת ישראל היום?  במשבר.
  20. מהי הפינה הכי חשובה בבית שלך?  מממ שאלה מעניינת. אף פעם לא חשבתי על זה. אולי המרפסת. כל כך התגעגעתי למרפסת כשגרתי בניו יורק.
  21. מה היית רוצה לקבל במתנה מ- NOORהכל! הנרות, מזרני היוגה, כלי הבית, הכל מושלם! גם רכשתי לא מעט מאז שפתחתם :)